Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Izziv za nadarjene mlade bralce in bralke : program Obrazi knjige
ID
Vižintin, Marijanca Ajša
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.centerslo.net/files/file/simpozij/simp29/48_Vizintin.pdf
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(84,16 KB)
MD5: BCBD2145C1240DE2049317A6CAB5B32F
Galerija slik
Izvleček
V okviru programa Obrazi knjige je skupina nadarjenih otrok ne samo brala, ampak tudi obiskala literarni večer in knjižni sejem, si ogledala gledališko predstavo in sama dramatizirala eno besedilo. Učenci so vzpostavili aktiven odnos do izbranih besedil, jih analizirali, primerjali in presojali z več zornih kotov. Nadgradili so svojo bralno zmožnost in posegli po novih knjigah ter informacijah.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
bralna značka
,
književna didaktika
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2010
Št. strani:
Str. 355-361
PID:
20.500.12556/RUL-35417
UDK:
028.5
COBISS.SI-ID:
8538185
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1751
Število prenosov:
251
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VIŽINTIN, Marijanca Ajša, 2010, Izziv za nadarjene mlade bralce in bralke : program Obrazi knjige. V : [na spletu]. p. 355–361. P. 355–361. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=35417
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Izvleček:
Within the programme "Faces of the book", a group of talented children not only read, but also visited a literary evening, a book fair, a theatre performance and carried out a puppet theatre performance. Pupils re-established an active relationship to the chosen words, and analysed and evaluated them from different point of view. They ameliorated their reading competence and reached for new books and information.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Specifičnost branja dramskih besedil
Mladi bralci pri tabornikih
Geografska bralna značka
Razvoj bralnih zmožnosti z bralno značko
Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Bralna motivacija pri književni vzgoji v predšolskem obdobju
Razvijanje književnih interesov v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Neformalno spodbujanje branja v vrtcu
Spreminjanje predbralne pismenosti z Bralčkom palčkom
Bralni interesi učencev 5. razreda osnovne šole
Nazaj