izpis_h1_title_alt

SMS oglaševanje kot oblike interaktivnega oglaševanja : diplomsko delo
ID Praprotnik, Ana (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/praprotnik538.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, sredstva javnega obveščanja, oglas, direktno trženje, mobilna telefonija, standardi, etika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Praprotnik]
Leto izida:2002
Št. strani:47 str., 16 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3518 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:13204454 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1440
Število prenosov:376
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, means of public information, advertisement, direct selling, mobile telephony, standards, ethics, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj