Podrobno

Turistično gospodarstvo in internet : novi pristopi trženja in prodaje turističnih storitev
ID Kralj, Gregor (Avtor), ID Jerman-Blažič, Borka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kralj516.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, informacijska tehnologija, Internet, turistična industrija, turizem, turistični proizvod, trženje, elektronsko trženje, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Kralj]
Leto izida:2002
Št. strani:II, 47 str.
PID:20.500.12556/RUL-3464 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:796.5
COBISS.SI-ID:13145574 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2127
Število prenosov:402
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRALJ, Gregor, 2002, Turistično gospodarstvo in internet : novi pristopi trženja in prodaje turističnih storitev [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : G. Kralj. [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kralj516.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, information technology, Internet, tourism industry, tourism, tourist product, marketing, electronic marketing, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Tetoviranje - individualna izbira posameznika
  2. Tetoviranje
  3. Spremembe oblačilnih praks v islamu
  4. Moda in družbena konstrukcija identitete
  5. Spreminjanje koncepta ženskosti/moškosti skozi modo in oblačenje
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Moda - strast in posel
  2. Vpliv stresa na delo v modni industriji
  3. Internacionalizacija v modni industriji
  4. Oblačilna kultura učiteljic na Slovenskem od leta 1900 do 1970
  5. Poslovni načrt za tatoo studio

Nazaj