izpis_h1_title_alt

Kakovost storitev klicnih centrov : diplomsko delo
ID Murn, Barbara (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/murn496.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, telekomunikacije, informacijska tehnologija, informacije, telefon, storitve, kvaliteta, kvantiteta, raziskave, ankete, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Murn]
Leto izida:2002
Št. strani:41 str., 15 str. pril
PID:20.500.12556/RUL-3446 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:13134310 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1609
Število prenosov:288
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, telecommunications, information technology, information, telephone, services, quality, quantity, research, questionnairies, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj