izpis_h1_title_alt

Analiza območij vključevanj na avtoceste in hitre ceste : diplomska naloga
ID Peternel, Janez (Avtor), ID Maher, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (13,79 MB)
MD5: 10AE8B2987D8D5B9FCC2450DBD7B02E1
PID: 20.500.12556/rul/d479980c-deca-4ff6-98c0-b24d543e72de

Izvleček
Diplomska naloga obravnava obstojece stanje prikljuckov in obmocij vkljucevanj na avtoceste in hitre ceste, predvsem na ljubljanskem AC in HC obrocu, ki je eden najbolj obremenjenih in zahtevnih cestnih sistemov v državi. V zacetnem delu naloge so opisana obravnavana obmocja. Natancneje so predstavljena obmocja ramp in obmocja prepletanja ter osnovni tehnicni predpisi, ki so trenutno v veljavi. V empiricnem delu sledi obravnava konkretnega primera, kjer je bila spremenjena prometna ureditev in so bile izvedene dolocene izboljšave, ki so se izkazale za uspešne. To je potrjuje tudi podrobnejša obdelava prometnih podatkov, ki so bili pridobljeni iz avtomatskih števcev in s pomocjo rocnega štetja, ter predstavitev primerjave diagramov prometnega toka pred in po spremembi prometne ureditve obravnavanega odseka. V nadaljevanju je predstavljen odsek med prikljuckoma Lj. Šentjakob in Lj. Sneberje, ki še caka na takšno spremembo. Tudi na tem mestu je bilo opravljeno rocno štetje, s katerim so bili pridobljeni podatki, ki so kasneje uporabljeni v programski analizi. Ta dokazuje, da bi bilo tudi na tem odseku priporocljivo izvesti podoben ukrep. V zadnjem delu je predstavljenih še nekaj problematicnih odsekov na ljubljanski obvoznici in drugod po Sloveniji z navedenimi konkretnimi predlogi in rešitvami za odpravo nastale problematike.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diplomska dela, gradbeništvo, UNI, avtocesta, priključek, odsek, rampa, prepletanje, pretok, gostota, hitrost, nivo usluge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Peternel]
Leto izida:2012
Št. strani:XVI, 101 str., 3 pril.
PID:20.500.12556/RUL-32699 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:656.13.004.15(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:6116449 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3904
Število prenosov:620
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Motorway ramps and ramps juntions analysis
Izvleček:
The thesis deals with the present condition of junctions and appertaining areas of freeways and motorways, especially of Ljubljana AC and HC ring, which is one of the busiest and most demanding parts of Slovenian road system. The theoretical part of the thesis discusses the teory of trafic flow, which is a basis for the understanding of subsequent subjects. The areas of ramps, weaving and basic technical regulations are dealt with in detail. The second part deals with a specific case of altered traffic arrangement with some effective improvements, proven by a detailed analysis of trafic data obtained from automatic gauges and by manual counting, as well as the comparison between the diagrams of traffic flow before and after the alteration of the road section in question. Furthermore, the section between the junctions Lj. Šentjakob and Lj. Sneberje, which is still to be altered in this way, is presented. Manual counting has been carried out here as well and the data have been used in programme analysis. It has been proven that a similar measure should be taken in this section, too. The last part presents a few other problematic section of Ljubljana ring road and elsewhere in Slovenia, suggesting measures to solve them.

Ključne besede:graduation thesis, civil engineering, motorway, junction, section, ramp, weaving, flow, density, speed, level of service

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj