izpis_h1_title_alt

Analiza nakupno-prodajnega odnosa na primeru uvajanja nove storitve elektronskega bančništva : diplomsko delo
ID Ivančič, Marta (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ivancic334.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bančništvo, banke, elektronsko poslovanje, novi proizvodi, trženje, medorganizacijsko trženje, nakup, prodaja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Ivančič]
Leto izida:2002
Št. strani:47 str., XI str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3234 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12865510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1915
Število prenosov:446
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:banking, banks, electronic commerce, new products, marketing, intercompany marketing, purchasing, sales, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj