izpis_h1_title_alt

Vloga informatike pri upravljanju odnosov s strankami : diplomsko delo
ID Japelj, Lea (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/japelj263.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, odnosi s strankami, razvoj, informacijske poizvedbe, podatki, skladiščenje podatkov, raziskave, izvajanje, tveganje, koristnost, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Japelj]
Leto izida:2002
Št. strani:37 str.
PID:20.500.12556/RUL-3139 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12796646 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2060
Število prenosov:295
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, communications, business communication, customer relationship, development, information retrieval, data, Data Warehousing, research, implementation, risk, utility, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj