izpis_h1_title_alt

Standardiziran in lokaliziran pristop h globalnemu oglaševanju : diplomsko delo
ID Rudolf, Tanja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/rudolf255.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ekonomska propaganda, komuniciranje, poslovno komuniciranje, globalizacija, sredstva javnega obveščanja, predpisi, izvajalci, poslovno okolje, trg, vodenje projektov, izvajanje, standardizacija, pogoji, problematika, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Rudolf]
Leto izida:2002
Št. strani:II, 46 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3133 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:12795110 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2067
Število prenosov:380
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:advertising, communications, business communication, globalization, means of public information, regulations, project implementors, business environment, market, project management, implementation, standardization, terms, problems, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj