izpis_h1_title_alt

Večagentno iskanje poti v strateških igrah : diplomsko delo
ID MIHEVC, SIMON (Avtor), ID Bratko, Ivan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (9,57 MB)
MD5: 7211ED0120316E1FEE62858CA13C6ECF
PID: 20.500.12556/rul/554cdf98-3068-445c-9808-6023dca9d313

Izvleček
V tej diplomski nalogi sem se ukvarjal z izdelavo, primerjavo in izboljšanjem algoritmov za večagentno iskanje poti na domeni, ki je tipična za realno časovne strateške igre. Implementiral in primerjal sem algoritma Večagentno iskanje poti z uporabo hodnika in Večagentno iskanje poti z detekcijo neodvisnosti in dekompozicijo operatorjev. Algoritma nista ohranjala enotnosti skupine in sta potrebovala preveč časa za iskanje poti. Pomanjkljivosti algoritmov sem v precejšnji meri odpravil.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Večagentno iskanje poti, realno časovne strateške igre, algoritem A*, večagentno iskanje poti z uporabo hodnika, večagentno iskanje poti z detekcijo neodvisnosti in dekompozicijo operatorjev, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik:S. Mihevc
Leto izida:2015
Št. strani:46 f.
PID:20.500.12556/RUL-30651 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1536203715
COBISS.SI-ID:1536203715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.03.2015
Število ogledov:1561
Število prenosov:301
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Multiagent path-finding in strategic games
Izvleček:
In this thesis I worked on creating, comparing and improving algorithms for multi-agent path planning on a domain typical for real-time strategy games. I implemented and compared Multiagent pathfinding using clearance and Multiagent pathfinding using independence detection and operator decomposition. I discovered that they had problems maintaining group compactness and took too long to calculate the path. I considerably improved the efficiency of both algorithms.

Ključne besede:Multi-agent pathfinding, real-time strategy gamess, A* algorithm, multi-agent pathfinding using clearance, multi-agent pathfinding using independence detection and operator decomposition, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj