izpis_h1_title_alt

Zadovoljstvo odjemalcev storitvenega podjetja v odvisnosti z zaznano kakovostjo storitve : magistrsko delo
ID Bevc, Katja (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_vogrinec-nina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zaznana kakovost storitve, zadovoljstvo odjemalcev, storitveni marketing
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Bevc]
Leto izida:2014
Št. strani:60 str.
PID:20.500.12556/RUL-30392 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.3:330.123.6(043.3)
COBISS.SI-ID:33007453 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.01.2015
Število ogledov:2513
Število prenosov:251
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj