izpis_h1_title_alt

Strategija širjenja blagovne znamke : primer Kolpa San
ID Muc, Sabina (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/muc183.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, blagovne znamke, strategija trženja, tržne raziskave, raziskave, naloga, dejavnost, izvajanje, primeri, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Muc]
Leto izida:2002
Št. strani:41 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3032 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12637158 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1763
Število prenosov:435
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, trademarks, marketing strategy, market research, research, task, activities, implementation, cases, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj