Podrobno

Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia : academic achievement, experiences with schooling and professional aspirations
ID Smrtnik Vitulić, Helena (Avtor), ID Lesar, Irena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.world-education-center.org/index.php/cjes/article/view/4-4/pdf_250 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:zadovoljstvo, želje, raziskava
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 29-39
Številčenje:Vol. 9, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-29953 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.26:376.1-056.263
ISSN pri članku:1305-905X
COBISS.SI-ID:10022473 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1860
Število prenosov:242
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SMRTNIK VITULIĆ, Helena in LESAR, Irena, 2014, Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia : academic achievement, experiences with schooling and professional aspirations. Cypriot journal of educational sciences [na spletu]. 2014. Vol. 9, no. 1, p. 29–39. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.world-education-center.org/index.php/cjes/article/view/4-4/pdf_250
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Cypriot journal of educational sciences
Založnik:Academic World Education and Research Center (AWER)
ISSN:1305-905X
COBISS.SI-ID:9563209 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 7. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Družboslovje
  2. Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 7. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmet Naravoslovje
  3. Razvijanje pojma vojna v devetem razredu osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  4. Naravoslovna pismenost in učni cilji v osnovni šoli s prilagojenim izobraževalnim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  5. Konstruktivistični pristop pri poučevanju varne rabe interneta v osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj