Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Timsko delo v dodiplomskem in podiplomskem izobraževanju specialnih in rehabilitacijskih pedagogov kot spodbujevalec refleksije in profesionalnega razvoja
ID
Polak, Alenka
(
Avtor
)
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2498
Galerija slik
Izvleček
Posodobljeni študijski programi in na novo oblikovani učni načrti so v bolonjskih programih študija omogočili vertikalno nadgrajevanje znanja, spretnosti in kompetenc. To velja tudi na področju timskega dela, brez katerega v neposredni pedagoški praksi ni mogoče več kakovostno in interdisciplinarno strokovno delati z otroki. V prispevku bodo predstavljene utemeljitve vsebinskih in didaktičnih sestavin študijskih predmetov, ki načrtno vpeljujejo timski pristop v dodiplomsko in podiplomsko izobraževanje študentov različnih smeri študija na Oddelku za specialno in rehabilitacijsko pedagogiko Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani. Prispevek bo temeljil na predstavitvi ciljev in strategij strokovnega, pedagoškega in raziskovalnega dela ter spodbujanja refleksije in profesionalnega razvoja študentov v okviru vertikalno zasnovanih študijskih predmetov na prvi in drugi stopnji študija: razvojna in pedagoška psihologija (SRP I./1. letnik), sodelovanje, svetovanje in timsko delo (SRP I./2. letnik), timsko delo v vzgoji in izobraževanju (vse smeri/D-¬‐splošni izbirni predmet) ter timsko delo in supervizija (SRP-¬‐ PRUT II./1. letnik). Predstavitev bo podkrepljena z utrinki iz pisnih refleksij študentov in s kritično evalvacijo avtorice prispevka oz. izvajalke predmetov.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
timsko delo
,
refleksija
,
spretnosti timskega dela
,
profesionalni razvoj
Tipologija:
1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
Št. strani:
Str. 105-115
PID:
20.500.12556/RUL-29928
UDK:
004.42:37
COBISS.SI-ID:
10141513
Datum objave v RUL:
02.10.2014
Število ogledov:
1674
Število prenosov:
266
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj