izpis_h1_title_alt

Ability as an additional support need : Scotland´s inclusive approach to gifted education
ID Sutherland, Margaret B. (Avtor), ID Stack, Niamh (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4_3/CEPSj_4_3_Sutherland_Stack_pp_73-87.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:kurikulum, zakonodaja, inkluzija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 73-86
Številčenje:Vol. 4, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-29887 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.01:159.924
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:10200137 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1063
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj