Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Ability as an additional support need : Scotland´s inclusive approach to gifted education
ID
Sutherland, Margaret B.
(
Avtor
),
ID
Stack, Niamh
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4_3/CEPSj_4_3_Sutherland_Stack_pp_73-87.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
kurikulum
,
zakonodaja
,
inkluzija
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
Št. strani:
Str. 73-86
Številčenje:
Vol. 4, no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-29887
UDK:
37.01:159.924
ISSN pri članku:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
10200137
Datum objave v RUL:
02.10.2014
Število ogledov:
1063
Število prenosov:
197
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj