izpis_h1_title_alt

Neposredno trženje preko televizije : diplomsko delo
ID Češnovar, Janja (Avtor), ID Starman, Danijel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/cesnovar113.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, direktno trženje, sredstva javnega obveščanja, televizija, raziskave, metode, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Češnovar]
Leto izida:2002
Št. strani:46 str., 21 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-2963 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12357862 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2266
Število prenosov:320
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, direct selling, means of public information, television, research, methods, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj