izpis_h1_title_alt

Pisanje programov s pomočjo igralne palice : diplomsko delo
ID BANIČ, NEJC (Avtor), ID Dobravec, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,12 MB)
MD5: 40AA32DAA8E13F75BE5FB8A5ECBE1918
PID: 20.500.12556/rul/817f713d-c6c9-4032-8132-5aa247e250f0

Izvleček
V diplomski nalogi smo implementirali nov način programiranja, in sicer s pomočjo igralne palice. Razlog je predvsem, da se pokaže še drugačen način v razvoju programov. Velika večina programira s pomočjo dveh vhodno/izhodnih naprav: tipkovnice in miške. Ti dve napravi sta postali standard in vsekakor bosta tudi ostali za vsakega programerja. Za svojo implementacijo smo uporabili visoko nivojski programski jezik Java in integrirano razvojno okolje NetBeans. Program je sestavljen iz tako imenovanega vtičnika (ali modula), s pomočjo katerega lahko ob zagonu programa NetBeans že začnemo s programiranjem. Sam vtičnik omogoča razvoj preprostih programov v Javi, ki ga potem lahko tudi prevedemo in izvedemo. Poleg samega vtičnika, smo na kratko opisali zgodovino programiranja, programski jezik Java, NetBeans in ostale načine programiranja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:NetBeans, Java, vtičnik, vizualno programiranje, igralna palica, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske nalog
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik:N. Banič
Leto izida:2014
Št. strani:49 str.
PID:20.500.12556/RUL-29496 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1536044995 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2014
Število ogledov:1514
Število prenosov:294
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Programming with joystick
Izvleček:
In this thesis, we implemented a way of programming by means of gaming accessories. The main reason is that to show a diferent way of developing programs, because vast majority of programers are using two input / output devices: keyboard and mouse. These two devices have become standard and will definitely remain so in the future. For our implementation, we used high-level programming language Java and NetBeans integrated development environment. The program is actually a plug-in (or module) through which you can start programming at the start of NetBeans editor. Our plug-in allows the development of simple programs in Java, which then can be compiled and executed. In addition to the plug-in, we briefy describe the programming language Java, NetBeans and other ways of visual programming.

Ključne besede:NetBeans, Java, plug-in, visual programming, joystick, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj