Podrobno

Ustvarjanje z gibom in ritmom v gibalnem/športnem programu Mali sonček v vrtcu Dobrova : diplomsko delo
ID Rozman, Mateja (Avtor), ID Schmidt, Gordana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Gregorc, Jera (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2105/1/UL_PEF__%2D_DIPLOMSKO_DELO_Mateja_Rozman.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (689,52 KB)
MD5: DC551CF8395625659929B5949AD33086

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ustvarjalni gib, gibalne sposobnosti, program Mali sonček
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Rozman]
Leto izida:2014
Št. strani:36 str.
PID:20.500.12556/RUL-29085 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:79(043.2)
COBISS.SI-ID:10031433 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2010
Število prenosov:355
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ROZMAN, Mateja, 2014, Ustvarjanje z gibom in ritmom v gibalnem/športnem programu Mali sonček v vrtcu Dobrova : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Rozman. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=29085
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza razvoja znamke "Discover Julian Alps"
  2. Krepitev blagovne znamke Planeswalker.si v Sloveniji
  3. Analiza obstoječih blagovnih znamk copat kot podlaga za razvoj identitete nove blagovne znamke BeGiraffe
  4. Razvoj blagovne znamke Luna
  5. Analiza trženja preko vplivnežev v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Razvoj blagovne znamke nove združene zavarovalnice
  2. Zaznavanje in strateška vrednost trgovske znamke
  3. Elektronski priročnik za razvoj blagovne znamke mlečnih izdelkov
  4. Razvoj lastne blagovne znamke in spletne trgovine
  5. Razvoj blagovne znamke NIVEA

Nazaj