izpis_h1_title_alt

Trženjsko komuniciranje na družbenih omrežjih : primer Gorenje GSI d.o.o.
ID Miklavčič, Maruša (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/miklavcic4803.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, socialne mreže, komuniciranje, cilj, case study, Gorenje GSI, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Miklavčič]
Leto izida:2013
Št. strani:II, 37, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-28617 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21972966 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1882
Število prenosov:224
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, social network, communications, goal, case study, Gorenje GSI, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj