Podrobno

Analiza uporabe internetnih trženjsko-komunikacijskih orodij v slovenskih podjetjih : magistrsko delo
ID Dolenc Carotta, Lidija (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dolenc4555.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetje, trženje, poslovno komuniciranje, informacijska tehnologija, Internet, strategija trženja, oglas, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Dolenc Carotta]
Leto izida:2013
Št. strani:III, 95, 29 str.
PID:20.500.12556/RUL-28497 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21811942 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2507
Število prenosov:261
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DOLENC CAROTTA, Lidija, 2013, Analiza uporabe internetnih trženjsko-komunikacijskih orodij v slovenskih podjetjih : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : L. Dolenc Carotta. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dolenc4555.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, enterprises, marketing, business communication, information technology, Internet, marketing strategy, advertisement, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Direktni pristop pri pouku matematike
  2. Osvajanje osnovnih matematičnih pojmov s konceptom Montessori pedagogike
  3. Paradigmatični in narativni pristop pri poučevanju matematike
  4. Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
  5. Kriteriji primernosti virtualnih pripomočkov za učenje začetne algebre
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Usihanje podjetništva v Sloveniji
  2. ICEIRD 2011
  3. Merjenje ugleda nepremičninskih agencij
  4. Organizacija dogodkov v Mercatorju, d.d.
  5. Vrednotenje javnih naročil s stališča ponudnika

Nazaj