Podrobno

Armiranobetonske lupinaste konstrukcije : magistrsko delo
ID Turk, Jure (Avtor), ID Brank, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (79,23 MB)
MD5: 2628AB88F37B45C7F30EDC40355E8093
PID: 20.500.12556/rul/390531e5-5804-474e-b648-262f1a2caf79

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, magistrska dela, zgodovina lupinastih konstrukcij, armiranobetonske lupine, stabilnost lupin, vpliv nepopolnosti, hiperbolični paraboloid, ukrivljenost lupin
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Turk]
Leto izida:2013
Št. strani:XXIII, 134 str., 5 pril.
PID:20.500.12556/RUL-28096 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:624.012.45:624.074.434(043)
COBISS.SI-ID:6413665 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:4573
Število prenosov:934
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TURK, Jure, 2013, Armiranobetonske lupinaste konstrukcije : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Turk. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=28096
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reinforced concrete shell structures
Ključne besede:civil engineering, master of science thesis, history of concrete shell structures, reinforced concrete shells, shell buckling, influence of imperfection, hyperbolic paraboloid, curvature of shells

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odnos vrstnikov do izobraževanja učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj