Podrobno

Vpliv medvrstniških pomoči na branje in bralno motivacijo : diplomsko delo
ID Slabe, Špela (Avtor), ID Kavkler, Marija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Košak Babuder, Milena (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1791/1/diplomsko_delo%2D%C5%A0pela_Slabe.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (302,09 KB)
MD5: ADF9557585FF3A71174735446EED16CE

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medvrstniška pomoč, bralna motivacija, programi, projekt Bereva skupaj
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Slabe]
Leto izida:2013
Št. strani:39 str.
PID:20.500.12556/RUL-27470 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028:376.1(043.2)
COBISS.SI-ID:9787209 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1663
Število prenosov:431
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SLABE, Špela, 2013, Vpliv medvrstniških pomoči na branje in bralno motivacijo : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Š. Slabe. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=27470
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza razvoja znamke "Discover Julian Alps"
  2. Krepitev blagovne znamke Planeswalker.si v Sloveniji
  3. Analiza obstoječih blagovnih znamk copat kot podlaga za razvoj identitete nove blagovne znamke BeGiraffe
  4. Razvoj blagovne znamke Luna
  5. Analiza trženja preko vplivnežev v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Razvoj blagovne znamke nove združene zavarovalnice
  2. Zaznavanje in strateška vrednost trgovske znamke
  3. Elektronski priročnik za razvoj blagovne znamke mlečnih izdelkov
  4. Razvoj lastne blagovne znamke in spletne trgovine
  5. Razvoj blagovne znamke NIVEA

Nazaj