Podrobno

Vpliv terapevtskega psa na psihosocialno področje razvoja učencev : diplomsko delo
ID Knez, Maja (Avtor), ID Smrtnik Vitulić, Helena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1740/1/DIPLOMSKO_DELO_kon%C4%8Dno_Maja_Knez_.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (360,59 KB)
MD5: 95510CF7C213A88AAC57680B796C40B0

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:terapevtski pes, psihosocialni razvoj, aktivnosti s pomočjo živali
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Knez]
Leto izida:2013
Št. strani:50 str.
PID:20.500.12556/RUL-27422 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.3:636.7(043.2)
COBISS.SI-ID:9774153 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2275
Število prenosov:391
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KNEZ, Maja, 2013, Vpliv terapevtskega psa na psihosocialno področje razvoja učencev : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Knez. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=27422
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odnos vrstnikov do izobraževanja učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj