Podrobno

Vzgojiteljeva kompetentnost za razvijanje zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju : magistrsko delo
ID Jereb, Vanda (Avtor), ID Medved-Udovič, Vida (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Skubic, Darija (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1013/1/Vzgojiteljeva_kompetentnost_za_razvijanje_zgodnje_pismenosti.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,54 MB)
MD5: 7A12E76A85F52623EF77937DF9213856

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zgodnja pismenost, porajajoča se pismenost, kompetence vzgojiteljev
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Jereb]
Leto izida:2012
Št. strani:88 str.
PID:20.500.12556/RUL-26637 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:003(043.2)
COBISS.SI-ID:9328713 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2119
Število prenosov:448
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JEREB, Vanda, 2012, Vzgojiteljeva kompetentnost za razvijanje zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : V. Jereb. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=26637
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Direktni pristop pri pouku matematike
  2. Osvajanje osnovnih matematičnih pojmov s konceptom Montessori pedagogike
  3. Paradigmatični in narativni pristop pri poučevanju matematike
  4. Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
  5. Kriteriji primernosti virtualnih pripomočkov za učenje začetne algebre
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv vzgojitelja na razvijanje zgodnje pismenosti v vrtcu
  2. Razvijanje grafomotorike v predšolskem obdobju
  3. Razvoj zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju
  4. Razvijanje zgodnje pismenosti z didaktično igro
  5. Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti otrok v predšolskem obdobju

Nazaj