Podrobno

Upoštevanje prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v 1. triletju osnovne šole : diplomsko delo
ID Marn, Sanja (Avtor), ID Lipec-Stopar, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/946/1/UPO%C5%A0TEVANJE_PRILAGODITEV_ZA_OTROKE_S_POSEBNIMI_POTREBAMI_V_1.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,66 MB)
MD5: 6EDA4B853251E34E34426C72B116CE81

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:usmerjanje otrok, individualizirani programi, pomoč učencem
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Marn]
Leto izida:2012
Št. strani:73 str.
PID:20.500.12556/RUL-26524 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376.1(043.2)
COBISS.SI-ID:9319241 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2554
Število prenosov:862
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MARN, Sanja, 2012, Upoštevanje prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v 1. triletju osnovne šole : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Marn. [Dostopano 3 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=26524
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Program dela za spodbujanje bralne pismenosti četrtošolcev v redni osnovni šoli
  2. Videoigre in uspešnost reševanja problemov pri osnovnošolskih otrocih
  3. Hipnoza in njena uporabnost na področju izobraževanja pri osnovnošolskih otrocih
  4. Primerjalna analiza klasičnega in digitalnega branja
  5. Razvijanje bralne zmožnosti na daljavo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodelovanje s starši otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  2. Pravni in dejanski položaj otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  3. Pozitivni in negativni vidiki inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  4. Vidiki učne motivacije otrok s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
  5. Poklicno usmerjanje otrok s posebnimi potrebami

Nazaj