Podrobno

Vpliv metod plesno-gibalne terapije na inkluzijo otrok s posebnimi potrebami v skupinsko plesno interesno dejavnost : specialistično delo
ID Kralj, Neva (Avtor), ID Kroflič, Breda (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/885/1/DIPLOMA.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,33 MB)
MD5: F69BAAC74E0BBD438941D9941336ECFD

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gibalno-plesna terapija, inkluzija
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Kralj]
Leto izida:2012
Št. strani:172 str.
PID:20.500.12556/RUL-26429 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:615.851:376.1 (043.2)
COBISS.SI-ID:9293641 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2584
Število prenosov:372
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRALJ, Neva, 2012, Vpliv metod plesno-gibalne terapije na inkluzijo otrok s posebnimi potrebami v skupinsko plesno interesno dejavnost : specialistično delo [na spletu]. Specialistično delo. Ljubljana : N. Kralj. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=26429
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Združevanje metod gibalno-plesne in glasbene terapije pri otrocih s posebnimi potrebami v povojnem okolju
  2. Učinki metod plesno-gibalne terapije pri otroku z motnjo avtističnega spektra
  3. Pomoč s plesno-gibalnimi dejavnostmi za razvoj gibanja pri otroku s hiperkinetično motnjo
  4. Stališča predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
  5. Socializacija otrok s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Kompetence vzgojitelja za uspešnejšo inkluzijo otrok s posebnimi potrebami v vrtec
  2. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni vrtec in vloga inkluzivnega pedagoga
  3. Vidiki učne motivacije otrok s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
  4. Model organizacije delovne terapije v vzgojno-izobraževalnem procesu za kakovostno vključevanje otrok s posebnimi potrebami v večinske osnovne šole
  5. Otroci s posebnimi potrebami in plesno izražanje v vrtcu

Nazaj