Podrobno

Program dela za spodbujanje bralne pismenosti četrtošolcev v redni osnovni šoli : diplomsko delo
ID Kumer, Katja (Avtor), ID Lipec-Stopar, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/661/1/KUMER_KATJA_celota.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,32 MB)
MD5: EDEFA8E800CA00380EF9E45DFF6B346E

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bralno razumevanje, bralna fluentnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Kumer]
Leto izida:2012
Št. strani:72 f.
PID:20.500.12556/RUL-24992 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028.6(043.2)
COBISS.SI-ID:9141321 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2137
Število prenosov:705
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KUMER, Katja, 2012, Program dela za spodbujanje bralne pismenosti četrtošolcev v redni osnovni šoli : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Kumer. [Dostopano 3 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=24992
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Program dela za spodbujanje bralne pismenosti četrtošolcev v redni osnovni šoli
  2. Videoigre in uspešnost reševanja problemov pri osnovnošolskih otrocih
  3. Hipnoza in njena uporabnost na področju izobraževanja pri osnovnošolskih otrocih
  4. Primerjalna analiza klasičnega in digitalnega branja
  5. Razvijanje bralne zmožnosti na daljavo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodelovanje s starši otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  2. Pravni in dejanski položaj otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  3. Pozitivni in negativni vidiki inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  4. Vidiki učne motivacije otrok s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
  5. Poklicno usmerjanje otrok s posebnimi potrebami

Nazaj