Podrobno

Želeno pozicioniranje izbranih slovenskih blagovnih znamk široke potrošnje na trgih nekdanje Jugoslavije : diplomsko delo
ID Jakša, Urška (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_jaksa-urska.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Jakša]
Leto izida:2013
Št. strani:76 str.
PID:20.500.12556/RUL-23847 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:32251741 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1842
Število prenosov:147
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JAKŠA, Urška, 2013, Želeno pozicioniranje izbranih slovenskih blagovnih znamk široke potrošnje na trgih nekdanje Jugoslavije : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : U. Jakša. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_jaksa-urska.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Padec in vzpon tržne znamke
  2. Ekonomski in sociološki dejavniki nakupa izdelkov prestižnih blagovnih znamk in njihovih ponaredkov
  3. Metode vrednotenja blagovnih znamk
  4. Finančno vrednotenje blagovnih znamk
  5. Znane osebnosti v oglaševanju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Tržno komuniciranje
  2. Uspešnost tržnega komuniciranja avtomobilske blagovne znamke
  3. Trženje blagovne znamke PVC stavbnega pohištva
  4. Strategija trženja blagovne znamke
  5. Dejavniki nakupa blagovnih znamk čokolade

Nazaj