izpis_h1_title_alt

Rely on yourself and your family : how 9th grade students in Slovenia cope with educational demands
ID Žakelj, Tjaša (Avtor), ID Švab, Alenka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip2011_5_Zakelj_Svab.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The article analyses the strategies of coping with educational demands used by 9th grade students in Slovenia. Three aspects of coping are dealt with in particular: coping with everyday demands and problems at school; coping with problems and dilemmas in the transition from elementary to secondary school; and formal and informal forms of support available to disadvantaged students. While support on the part of the school system reflects a high level of inclusivity and a personal approach to solving potential problems, studentsʼ perceptions and strategies reveal a sense of individual responsibility and focus more on help from families. Families therefore play a key role not only in decision-making but also in organising help and support for students.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 1466-1485, 1547
Številčenje:Letn. 48, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-23230 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.011.3-052:316.36(497.4)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:30771293 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1546
Število prenosov:162
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Članek obravnava strategije spoprijemanja z zahtevami izobraževalnega sistema učencev, ki obiskujejo zadnji razred devetletke. Osredotočimo se na tri vidike spoprijemanja: na spoprijemanje z vsakdanjimi zahtevami in problemi v šoli; na spoprijemanje s težavami, ki se pojavijo pri prehodu v srednjo šolo ter na formalne in neformalne oblike podpore, ki so na razpolago deprivilegiranim učencem. Medtem ko šolski sistem podpore odraža visoko mero inkluzivnosti in osebnega pristopa v reševanju morebitne problematike, pa v mnenjih in strategijah učencev prevladuje občutek individualne odgovornosti in osredotočenost na pomoč družine. Slednja ima ključno vlogo ne zgolj v primerih odločitev temveč tudi v primeru organiziranja pomoči in podpore učencem.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj