izpis_h1_title_alt

Vrednotenje v odnosih z javnostmi
ID Serajnik Sraka, Nada (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20086_Serajnik-Sraka.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Sodobne organizacije se morajo dokazovati na področju upravljanja z materialnimi in tudi nematerialnimi sredstvi. Pa ne samo v profitnem sektorju, tudi v javnem sektorju morajo izkazovati vrednost izvedenega, upravičenost za delovanje, predvsem pa učinkovitost v skladu s porabo javnih sredstev. Strokovnjaki za odnose z javnostmi trdijo, da lahko stroka odnosov z javnostmi s svojim znanjem, načinom dela in ugotovitvami pomaga odločevalcem razumeti širše okolje, zaznavati trende, preprečevati nesoglasja in konflikte ter prispevati k poslovni uspešnosti podjetij. Menedžerji želijo videti konkretne rezultate komuniciranja, ki upravičujejo porabljena sredstva za doseganje programskih rezultatov, pa tudi jasno izražene do(pri)nose k povečanemu ugledu, boljšim odnosom s strateškimi javnostmi, k dohodkovni ali delničarski vrednosti organizacij. Namen prispevka je predstaviti pomen vrednotenja v odnosih z javnostmi, kakor ga obravnavajo teoretiki in prakticirajo praktiki. Največ pozornosti je namenjeno predstavitvi aplikativnega vrednotenja v odnosih z javnostmi.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 848-869
Številčenje:Letn. 45, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-22996 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.4
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:28033629 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1017
Število prenosov:158
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Modern organisations must prove their competence in managing tangible and intangible resources. Not only in the commercial sector, but also in the public sector; public and state institutions must repeatedly demonstrate their effectiveness and efficient use of public funds, as well as the legitimacy of their operation. Public relations experts claim that with its knowledge, methods of their work and evaluation findings, the profession is able to help decision-makers understand their broader environment, recognise trends, prevent disagreements and conflicts, and contribute to greater business efficiency. Managers want to see tangible results from communication, which justify the funds used to achieve programme results, as well as clearly express their contribution to better reputation, improved strategic relations with different stakeholders, to increase the income and share-related value of their companies. The purpose of this paper is to present different forms and methods of evaluation in public relations as being understood and used by theoreticians and practitioners. Most of the attention is devoted to the applicative aspect of the evaluation in public relations.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj