izpis_h1_title_alt

100 let kasneje ali od tradicionalnih do digitalnih odnosov z javnostmi
ID Bizjak, Mateja (Avtor), ID Tič Vesel, Marjeta (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20086_Bizjak_Tic-Vesel.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ob 100-letnici odnosov z javnostmi se je zgodil nov "medijski preobrat": splet 2.0 je udejanjil dvosmerni model odnosov z javnostmi in v besednjak stroke uvedel izraz "digitalni PR". Slednji pomeni le nov kanal, v katerem se pojavljajo nam dobro znane javnostmi iz "offline" sveta. Okolje, v katerem organizacija deluje, splet le razširja. V novem razširjenem komunikacijskem vesolju, ki deluje po načelu "od spodaj navzgor", se medsebojno spoznavajo, izmenjujejo informacije, stališča, se povezujejo in tudi aktivno sodelujejo pripadniki naših sicer klasičnih javnosti. Komunikacija z njimi v spletnem okolju je mnogo težje obvladljiva. Upravljanje odnosov z javnostmi tudi v spletnem okolju mora biti del strateškega upravljanja družbe, da bi lahko zasledovalo ključno poslanstvo: upravljanje ugleda organizacije.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 778-787
Številčenje:Letn. 45, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-22992 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.4:004
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:28031325 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1023
Število prenosov:188
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
At the 100th anniversary of public relations a new "media turnover" has occurred: web 2.0 has brought to life the two-way model of public relations and thus a new term, "digital PR", has been introduced in the profession. However, "digital PR" serves merely as a new communication channel for publics that are already known to us from the offline world. The environment in which a certain organization is operating has only been broadened by the world-wide web. In the new universe of communication, which functions by the principle "from the bottom up", members of "traditional" publics get to know each other; they connect, exchange information and views, and actively cooperate with each other. Online communication with our publics, in comparison to the offline one, is much more demanding to manage. Managing public relations online must be a part of the strategic management of an organization so that it can follow its main objective: managing organization's reputation.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj