izpis_h1_title_alt

Žensko telo kot oglaševalski objekt
ID Legan Cvikl, Jerca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20052-3_Legan.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Žensko telo kot oglaševalski objekt je antropološka razprava, v kateri so analizirani konkretni primeri oglaševanja, predvsem v ženskem revijalnem tisku. Za osrednji raziskovalni element sem izbrala človeško telo, saj nastopav najrazličnejših oglaševalskih kontekstih (od mode do avtomobilizma) in zato dobiva status oglaševalskega objekta, ki ga obožujemo, častimo, kanoniziramo, seksualiziramo idr. Kot kažejo raziskave, najpogosteje prav znotraj modnih vsebin in s pomočjo modne fotografije kot uveljavljene medijske tehnologije. Pa naj bodo ključni argumenti hkrati tudi odgovor, kako se oglaševanje vedno bolj intenzivno in nevidno prepleta z ostalimi vsebinami vsakdanjega življenja, vpliva na vizualizacijo in estetizacijo sodobnih medijev in kako bo tudi v prihodnje vplivalo na spremembe medijske kulture.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2005
Št. strani:Str. 475-490
Številčenje:Letn. 42, št. 2/3
PID:20.500.12556/RUL-22444 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:24246877 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:932
Število prenosov:164
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Woman body as an advertising object is an antropological discussion in which concrete examples of advertising, focused on women's magazines. From various range of advertising objects I decided to speak about the most frequent one, which is used in different advertising contexts, in different advertisments (from fashion to cars). Human body becomes an important object in advertising camapaigns, which we adore, canonize, eroticize, feminize . Most examples are within the context of fashion, with a fashion photography as one of the already standardized media tehnologies. So the conclusions of this essay are not just the topics for further discussion but also the arguments about the fact that advertising is everyday more involved and connected with other sources in creating the structure of everyday life and how impacts visualisation and aesthetisation of contemporary media with the prediction of it's changes in the future media culture.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj