izpis_h1_title_alt

Družbena odgovornost podjetij in marketinški koncept
ID Jančič, Zlatko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20045-6Jancic.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen tega članka je razčleniti nekatere temelje gibanja k družbeni odgovornosti podjetij v sodobni družbi, ki je vse bolj kritična do zlorabe presežne moči zlasti nadnacionalnih korporacij. Skozi teorijo déležnikov nameravamo razložiti vzvode, ki podjetja vodijo h konceptu prostovoljne družbene odgovornosti in hkrati nakazati tudi nekatere aktivnosti zlasti evropskih držav na tem področju. V nadaljevanju nameravamo opisati povezanost družbene odgovornosti z marketinškim konceptom. Čeprav po mnenju nekaterih kritikov marketing sam predstavlja del tega problema, ne pa da ga rešuje, bomoskušali dokazati prav nasprotno. Po našem mnenju je marketinški koncept, razumljen skozi teorijo družbene menjave, lahko pomembno izhodišče pri iskanjuobče teorije déležniškega pogleda na poslovni svet in njegovo novo in odgovorno družbeno vpetost.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 890-901
Številčenje:Letn. 41, št. 5/6
PID:20.500.12556/RUL-22400 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:23385949 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1372
Število prenosov:159
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
The aim of the article is to analyse some fundamentals of Corporate Social Responsibility (CSR) movement in the midst of growing criticism towards the abuse of excessive corporate power in contemporary society. Through the knowledge of stakeholder theory the voluntary CSR actions and some legal initiatives mainly in the European context are discussed. Next, the author describes the relations between CSR and marketing. Although some critics arguethat marketing represents a part of the problem rather than its solution,the author claims just the opposite. In his view, the marketing concept can be, when understood through social exchange theory, an important starting point in the search for the general stakeholder theory and the whole movement of CSR.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj