izpis_h1_title_alt

Strateško načrtovanje odnosov z javnostmi
ID Ašanin-Gole, Pedja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip19994asaningole.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek se najprej osredotoča na iskanje odgovora na vprašanje, zakaj so odnosi z javnostmi del strateškega managementa, saj, v nasprotnem ne bi bili potrebni niti modeli za njegovo načrtovanje. Nato primerja najbolj znane modele strateškega načrtovanja odnosov z javnostmi ter nazadnje predlaga uporabo odzivnega razvojnega modela strateškega načrtovanja tudi za načrtovanje odnosov z javnostmi in organizacijskega komuniciranja. Poleg teoretične utemeljitve modela avtor ob koncu poda tudi praktični prikaz uporabe "cluster" analize pri snovanju strategij.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:strateško planiranje, odnosi z javnostmi, upravljanje, organizacijsko komuniciranje, modeli
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 544-557
Številčenje:Letn. 36, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-22299 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:19328349 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2402
Število prenosov:413
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Article is in the first place concentrating on finding an answer to the question why public relations are part of strategic management, because otherwise there would be no need for its planning models. Then it compares most known models of strategic public relations planning and at the end it proposes use of strategic planning developing responsive model also for the planning of public relations and organizational communication. Beside theoretical argumentation of the model, at the end of the article author gives also practical review of cluster analyses use at strategies planning.

Ključne besede:strategic planning, public relations, management, organizacijsko komuniciranje, model

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj