Podrobno

Metafora zakonske zveze v marketinških odnosih : študija primera: Marsha d.o.o.
ID Pentić, Nina (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pentic-nina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Pentić]
Leto izida:2010
Št. strani:44 str.
PID:20.500.12556/RUL-21295 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:29779037 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1455
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PENTIĆ, Nina, 2010, Metafora zakonske zveze v marketinških odnosih : študija primera: Marsha d.o.o. [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Pentić. [Dostopano 20 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pentic-nina.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Pravice romske skupnosti
  2. Kosovo
  3. Upravljanje etno-jezikovne različnosti
  4. Medijske reprezentacije etničnih manjšin
  5. Pravica Kosova do samoodločbe
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Madžari - naši državljani
  2. Situation of the Roma in Slovenia

Nazaj