Podrobno

Sindrom zalivske vojne (1990-1991) : diplomsko delo
ID Kopač, Mateja (Avtor), ID Garb, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Juvan, Jelena (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kopac-mateja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kopač]
Leto izida:2012
Št. strani:35 str.
PID:20.500.12556/RUL-20409 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:355.087:616-057(73)(043.2)
COBISS.SI-ID:31661149 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:18749
Število prenosov:241
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOPAČ, Mateja, 2012, Sindrom zalivske vojne (1990-1991) : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Kopač. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kopac-mateja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odnos vrstnikov do izobraževanja učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj