Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Sindrom zalivske vojne (1990-1991) : diplomsko delo
ID
Kopač, Mateja
(
Avtor
),
ID
Garb, Maja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Juvan, Jelena
(
Komentor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kopac-mateja.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[M. Kopač]
Leto izida:
2012
Št. strani:
35 str.
PID:
20.500.12556/RUL-20409
UDK:
355.087:616-057(73)(043.2)
COBISS.SI-ID:
31661149
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
18749
Število prenosov:
241
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOPAČ, Mateja, 2012,
Sindrom zalivske vojne (1990-1991) : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Kopač. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kopac-mateja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Odnos vrstnikov do izobraževanja učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Nazaj