Podrobno

Vzroki in posledice marketinške kratkovidnosti : diplomsko delo
ID Vrabec, Tina (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_vrabec-tina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketinška kratkovidnost, Levitt, naravnanost k potrošniku, naravnanost k trgu
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Vrabec]
Leto izida:2011
Št. strani:40 str.
PID:20.500.12556/RUL-20116 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:30733661 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2354
Število prenosov:636
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VRABEC, Tina, 2011, Vzroki in posledice marketinške kratkovidnosti : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Vrabec. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_vrabec-tina.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uspešna slovenska blagovna znamka
  2. Problem učinkovitosti neposrednega trženja prek televizije
  3. Umeščanje blagovne znamke Gucci na slovenski trg
  4. Analiza možnosti trženja generičnih zdravil na trgu Ruske federacije
  5. Izkustveni marketing
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženje sive lepenke
  2. Marketing v zdravstveni negi
  3. Trženje protieksplozijskih elektromotorjev
  4. Trženje šolskih učbenikov
  5. Trženje Gospodarskega razstavišča

Nazaj