Podrobno

Upravljanje z dejavniki za povečanje kreativnosti v oglaševalskih agencijah : diplomsko delo
ID Boršič, Žiga (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Tomc, Gregor (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_borsic-ziga.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Boršič]
Leto izida:2011
Št. strani:53 str.
PID:20.500.12556/RUL-19628 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:30895197 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1258
Število prenosov:147
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BORŠIČ, Žiga, 2011, Upravljanje z dejavniki za povečanje kreativnosti v oglaševalskih agencijah : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Ž. Boršič. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_borsic-ziga.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Odgovorni turizem in globalizacija
  2. Zasnova timske organiziranosti v turistični organizaciji
  3. Kvantitativna analiza uvajanja turistične takse
  4. Slovenska obala kot golfska destinacija
  5. Analiza razvoja turizma v Štajerski regiji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporabniška rešitev za podporo opravljanja turistične dejavnosti
  2. Management v turizmu na Gorenjskem
  3. Management v turizmu na Štajerskem
  4. Management v turizmu - razvoj Unior turizma
  5. Management v turizmu - Turistična agencija Kompas

Nazaj