Podrobno

Interno znamčenje, korporacijska identifikacija in interna uspešnost znamke : diplomsko delo
ID Petrovič, Tjaša (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_petrovic-tjasa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:interno znamčenje, internomarketinški splet, korporacijska identifikacija, interna uspešnost znamke
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Petrovič]
Leto izida:2011
Št. strani:47 str.
PID:20.500.12556/RUL-19586 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:30723933 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1877
Število prenosov:394
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PETROVIČ, Tjaša, 2011, Interno znamčenje, korporacijska identifikacija in interna uspešnost znamke : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Petrovič. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_petrovic-tjasa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uspešna slovenska blagovna znamka
  2. Izkustveni marketing
  3. Korporacijska znamka
  4. Umeščanje blagovne znamke Gucci na slovenski trg
  5. Problem učinkovitosti neposrednega trženja prek televizije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Profil kupca trgovske blagovne znamke
  2. Marketing v zdravstveni negi
  3. Trženje šolskih učbenikov
  4. Trženje odkovkov
  5. Trženje logističnih storitev

Nazaj