Podrobno

Revolucija v Iranu kot moderni primer uporabe propagande za pridobitev politične moči : diplomsko delo
ID Orel, Marko (Avtor), ID Kurnik, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_orel-marko.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Iran, verska revolucija, politična revolucija, ajatola Homeini
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Orel]
Leto izida:2009
Št. strani:43 str.
PID:20.500.12556/RUL-18353 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:32(55)(043.2)
COBISS.SI-ID:28745053 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1746
Število prenosov:357
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
OREL, Marko, 2009, Revolucija v Iranu kot moderni primer uporabe propagande za pridobitev politične moči : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Orel. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_orel-marko.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Trženjski načrt za inovativno mobilno aplikacijo na slovenskem trgu
  2. Personalizacija oglasov in paradoks zasebnosti v podatkovnih strategijah trženjskega komuniciranja
  3. Internetno partnersko trženje na slovenskem trgu
  4. Strategija trženjskega komuniciranja blagovne znamke Enemon
  5. Uporaba inovativnih trženjskih pristopov v izbranih slovenskih podjetjih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženjski načrt podjetja Artex na slovenskem trgu

Nazaj