Podrobno

Vloga trženja v družbenih medijih pri duševnem zdravju in samopodobi porabnikov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Železnik, Lidija (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (760,91 KB)
MD5: 8A8BF3F0F5FC1AB788D2E4DCDEB2027F

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, zdravje, psihologija, image, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:L. Železnik
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 25, 8 str.)
PID:20.500.12556/RUL-176959 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:251295235 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.12.2025
Število ogledov:46
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of social media marketing in consumers' mental health and self-image
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, health, psychology, image, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj