Podrobno

Morphological and agronomic evaluation of tissue culture derived Indian soybean plants
ID Radhakrishnan, R. (Avtor), ID Ranjitha Kumari, B. D. (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://aas.bf.uni-lj.si/september%202008/07radakrishnan.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:glycine max, plant anatomy, tissue culture, crop yield, genetic variation
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 391-396
Številčenje:Let. 91, Št. 2
PID:20.500.12556/RUL-17647 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:631
ISSN pri članku:1581-9175
COBISS.SI-ID:5716089 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1910
Število prenosov:502
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RADHAKRISHNAN, R. in RANJITHA KUMARI, B. D., 2008, Morphological and agronomic evaluation of tissue culture derived Indian soybean plants. Acta agriculturae Slovenica [na spletu]. 2008. Vol. 91, no. Št. 2, p. 391–396. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: http://aas.bf.uni-lj.si/september%202008/07radakrishnan.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Acta agriculturae Slovenica
Skrajšan naslov:Acta agric. Slov.
Založnik:Biotehniška fakulteta
ISSN:1581-9175
COBISS.SI-ID:213840640 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:soja, morfološke lastnosti, pridelek, tkivne kulture

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odnos vrstnikov do izobraževanja učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj