Podrobno

The influence of TikTok usage intensity on impulse buying of skincare products : master's thesis
ID Kotar, Ana (Avtor), ID Kolbl, Živa (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vida, Irena (Član komisije za zagovor), ID Dmitrović, Tanja (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,80 MB)
MD5: E688FF5608A19816951BD4DB8388AAB8
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kotar5954-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Kotar
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IV, 73, 26 str.)
PID:20.500.12556/RUL-175754 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:249007363 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.11.2025
Število ogledov:106
Število prenosov:24
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv intenzivnosti uporabe TikToka na impulzivno nakupovanje izdelkov za nego kože
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, nakup, vedenje potrošnikov, kozmetika, medgeneracijske razlike, marketing, electronic marketing, social networks, purchasing, consumer behaviour, cosmetics, generation gap

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj