Podrobno

Stališča porabnikov generacije Z do trgovskih blagovnih znamk na področju izdelkov osebne nege : magistrsko delo
ID Trebušak, Nika (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vida, Irena (Član komisije za zagovor), ID Dmitrović, Tanja (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,62 MB)
MD5: AB1EC1C24E5E65DBB40B417B252CEEFB
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/trebusak5932-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, medgeneracijske razlike, mladina, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Trebušak
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IV, 70, 76 str.)
PID:20.500.12556/RUL-175672 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:244064259 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.11.2025
Število ogledov:69
Število prenosov:13
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Generation Z consumers' attitude toward store brands in the field of personal care products
Ključne besede:marketing, brands, consumer behaviour, consumer psychology, generation gap, youth, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj