Podrobno

Kompetence vzgojiteljev za načrtovanje in uresničevanje glasbene vzgoje v prvem starostnem obdobju : diplomsko delo
ID Kralj, Špela (Avtor), ID Sicherl-Kafol, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (875,20 KB)
MD5: C6423FB3C1F63F0E9DC806CB29744AE0

Izvleček
Namen diplomske naloge je raziskati kompetence vzgojiteljev za načrtovanje in uresničevanje usmerjene glasbene vzgoje v prvem starostnem obdobju. V teoretičnem delu sem opisala kompetence vzgojiteljev in opredelila glasbeno-razvojne značilnosti otrok v prvem starostnem obdobju ter poudarila vlogo usmerjenih glasbenih dejavnosti. V empiričnem delu sem uporabila kvantitativni raziskovalni pristop in deskriptivno metodo. Vzorec je vključeval 76 vzgojiteljev iz različnih javnih in zasebnih vrtcev. S pomočjo spletnega anketnega vprašalnika sem pridobila podatke na področju kompetenc vzgojiteljev za načrtovanje in uresničevanje usmerjene glasbene vzgoje v prvem starostnem obdobju. Vprašalnik je vključeval vprašanja zaprtega, odprtega in kombiniranega tipa, s ciljem pridobiti raznolike vpoglede v glasbeno kompetentnost vzgojiteljev. Analiza odgovorov je predstavila stanje kompetenc vzgojiteljev za načrtovanje in uresničevanje usmerjene glasbene vzgoje v prvem starostnem obdobju ter poudarila vidike, ki vplivajo na kakovost njihovega delovanja na tem področju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:predšolsko učenje in poučevanje, glasbena vzgoja in izobraževanje, vrtec, usmerjene glasbene dejavnosti, prvo starostno obdobje, vzgojitelj, glasbene kompetence
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Š. Kralj
Leto izida:2025
Št. strani:41 str.
PID:20.500.12556/RUL-175583 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2:78(043.2)
COBISS.SI-ID:256357123 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.11.2025
Število ogledov:121
Število prenosov:34
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Competencies of preschool teachers for planning and implementing music education in the first age group
Izvleček:
The aim of this thesis is to investigate the competences of kindergarten educators in planning and implementing guided music education in the first age group. The theoretical part of this thesis describes the educators’ competences, identifies the musical-developmental characteristics of children in the first kindergarten age group, and highlights the role of guided musical activities. The empirical part of this thesis implemented a quantitative research approach and a descriptive method. The sample included 76 educators from different public and private kindergartens. An online survey questionnaire was used to obtain data pertaining to the educators’ competences to plan and implement guided music education in the first age group. The questionnaire included closed, open and combined questions, with the aim of obtaining diverse insights into the musical competencies of the educators. The analysis of the answers presented the state of the teachers’ competence in planning and implementing music education in the first age group and highlighted the aspects that influence the quality of their work in this field.

Ključne besede:kindergarten, guided musical activities, first age group, educator, musical competences

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj