Podrobno

Vpliv umeščanja blagovnih znamk na gledalce oddaje Kuhinja prihodnosti na spletnem portalu Okusno.je : magistrsko delo
ID Vuković, Snježana (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Lahovnik, Matej (Član komisije za zagovor), ID Kolbl, Živa (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,55 MB)
MD5: 85C455F1B14D2908DD42222031C96F88
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vukovic5837-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, poslovna praksa, študija primera
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:S. Vuković
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (III, 50, 14 str.)
PID:20.500.12556/RUL-174943 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:240090627 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.11.2025
Število ogledov:66
Število prenosov:12
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effect of product placement on viewers of the online show Kuhinja prihodnosti broadcasted on the website Okusno.je
Ključne besede:marketing, brands, sales promotion, business practice, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj