Podrobno

Strategije prodaje in trženjskega komuniciranja lokalnih kmetijskih pridelkov v Sloveniji : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Kompara, Ana (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (765,03 KB)
MD5: AC45BF88A7C4FFC95B41B8A1FE920A1C
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/kompara2409.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, kmetijstvo, proizvodi, prodaja, trženje, strategija trženja
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Kompara
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 23, 21 str.)
PID:20.500.12556/RUL-174911 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:235886595 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.11.2025
Število ogledov:68
Število prenosov:11
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sales and marketing communication strategies of local agricultural products in Slovenia
Ključne besede:Slovenia, agriculture, products, sales, marketing, marketing strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj