Podrobno

Vpliv uporabniške izkušnje na stališča in nakupno namero potrošnikov na primeru blagovne znamke Apple : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Rebernak, Tea (Avtor), ID Kolbl, Živa (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (419,79 KB)
MD5: C16FC6C8FA92724743DBDB1E37757E04
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/rebernak2404.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, uporabniška izkušnja, raziskave
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:T. Rebernak
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 20, 12 str.)
PID:20.500.12556/RUL-174906 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:235844611 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.11.2025
Število ogledov:76
Število prenosov:11
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of consumer experience on consumer attitudes and purchase intention: the case of Apple
Ključne besede:marketing, brands, consumer behaviour, purchasing, decision making, user experience, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj