Podrobno

Werbeanzeigen in der DDR und der BRD: Eine vergleichende Analyse
ID Hajdinjak, Janja (Avtor), ID Polajnar Lenarčič, Janja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,02 MB)
MD5: C3CB3D967EB924850701719F0A9147DA

Izvleček
Diese Diplomarbeit beleuchtet zunächst die historischen und gesellschaftlichen Entwicklungen in der DDR und der BRD, um die jeweiligen politischen und ökonomischen Rahmenbedingungen für Werbung zu verstehen. Darauf aufbauend wird die Rolle und Funktion von Werbung in beiden deutschen Staaten untersucht, wobei zentrale Unterschiede in Zielsetzung, Gestaltung und Sprache deutlich werden. Im Zentrum der Arbeit steht eine vergleichende Analyse ausgewählter Werbeanzeigen aus der DDR und der BRD. Anhand konkreter Beispiele wird aufgezeigt, wie sich Ideologie, Konsumverständnis und Kommunikationsstrategien in der Werbekultur der beiden Staaten widerspiegeln.

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:deutsche Sprache, Textlinguistik, Werbung, Deutsche demokratische Republik, Bundesrepublik Deutschland
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-174820 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:253315843 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2025
Število ogledov:114
Število prenosov:14
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Tiskani oglasi v NDR in ZRN: Primerjalna analiza
Izvleček:
Diplomsko delo se najprej osredotoča na zgodovinski in družbeni razvoj v NDR in ZRN, da bi razumeli politične in gospodarske pogoje, v katerih je delovalo oglaševanje. Na tej podlagi je obravnavana vloga in funkcija oglaševanja v obeh nemških državah, pri čemer so poudarjene ključne razlike v ciljih, oblikovanju in jeziku. Osrednji del raziskave predstavlja primerjalna analiza izbranih oglasov iz NDR in ZRN. Na konkretnih primerih je prikazano, kako se ideologija, potrošniška kultura in komunikacijske strategije odražajo v oglaševalskih praksah obeh držav.

Ključne besede:nemščina, besediloslovje, oglaševanje, Vzhodna Nemčija, Zahodna Nemčija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj