Podrobno

Teaching Spelling to Secondary-School English Language Learners with the Help of the History of English
ID Hribernik, Breda (Avtor), ID Sokolov, Cvetka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kavalir, Monika (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,58 MB)
MD5: 4A81D24E3FD140039EB2384F7018F30B

Izvleček
This thesis explores the possibility of teaching English spelling to secondary school students using the history of the English language. The thesis researches the history of the English language with a focus on the importance of correct spelling, the history of teaching spelling and strategies for teaching spelling. Based on an overview of spelling tasks in textbooks and two questionnaires examining teacher and secondary school student attitudes towards spelling, tasks for teaching spelling were created. These were tested on secondary school students who also provided some feedback through an additional questionnaire. The theoretical research and student and teacher attitudes prove that spelling is still valued as important. Students consider spelling tasks based on the history of English to be quite useful. The history of English is a teaching topic with much potential that goes beyond the field of spelling.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:history of the English language, teaching spelling, secondary school students, attitudes towards spelling
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-173822 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:253823235 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.09.2025
Število ogledov:138
Število prenosov:41
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Poučevanje črkovanja pri pouku angleščine v srednji šoli s pomočjo zgodovine angleščine
Izvleček:
Ta magistrska naloga raziskuje možnost rabe zgodovine angleškega jezika za poučevanje črkovanja pri pouku angleščine v srednji šoli. Naloga raziskuje zgodovino angleščine s poudarkom na pomenu črkovanja, zgodovino poučevanja črkovanja ter sodobne strategije za in pristope k poučevanju črkovanja. Na podlagi pregleda nalog v učbenikih, ki razvijajo in utrjujejo črkovanje, in dveh vprašalnikov o tem, kakšen odnos imajo do črkovanja učitelji in srednješolci, smo ustvarili naloge za poučevanje črkovanja. Te naloge so srednješolci preizkusili in nato podali svoje mnenje v dodatnem anketnem vprašalniku. Tako raziskava teoretičnega gradiva kakor tudi mnenja učiteljev in dijakov dokazujejo, da je črkovanje še vedno pomembno. Dijaki s srednjih šol menijo, da so naloge črkovanja, osnovane na zgodovini angleščine, koristne. Zgodovina angleščine ima kot tema za poučevanje veliko potenciala, ki presega področje črkovanja.

Ključne besede:zgodovina angleškega jezika, poučevanje črkovanja, srednješolci, odnos do črkovanja

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj