Podrobno

Virtualna obogatitev kamnitih skulptur
ID GAŠPERLIN, ANŽE (Avtor), ID Solina, Franc (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Meden, Blaž (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,08 MB)
MD5: 9EE47E3723CCA027FAD135A736DAE291

Izvleček
V diplomski nalogi predstavljamo interaktivni sistem, ki združuje zajem globinske slike s senzorjem Kinect in vizualizacijo delcev, usmerjenih z gradientnim poljem. Namen sistema je ustvariti vizualno instalacijo, kjer se delci v realnem času odzivajo na površino in gibanje uporabnika. Metodologija vključuje zajem globinskih podatkov, izračun gradientnega polja ter premikanje delcev glede na lokalne spremembe v sliki. Sistem omogoča nastavljanje ključnih parametrov, kot so hitrost delcev, damping in število delcev. Rezultati kažejo, da pristop omogoča tekoče izvajanje v realnem času z estetsko prepričljivimi vizualnimi učinki. Prispevek naloge je v demonstraciji, da preprost gradientni model omogoča interaktivne vizualizacije, ki so primerne za umetniške instalacije in eksperimentalne uporabniške vmesnike.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Kinect, OpenFrameworks, Globinska slika
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-173795 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:254248963 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.09.2025
Število ogledov:171
Število prenosov:22
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Spatial augmentation of stone sculpture
Izvleček:
This thesis presents an interactive system that combines depth image acquisition using the Kinect sensor with particle visualization guided by a gradient field. The goal of the system is to create a visual installation where particles adapt dynamically to the surface structure as well as to user movements. The methodology involves capturing depth frames, computing the gradient field, and updating particle positions based on local changes in the image. The system also allows adjustment of key parameters such as particle speed, damping, and particle count. Experimental results demonstrate that the approach achieves real-time performance and produces visually convincing effects. The main contribution of the thesis lies in showing that a simple gradientbased model can be effectively applied to interactive visualizations, making it suitable for artistic installations and experimental user interfaces.

Ključne besede:Kinect, OpenFrameworks, Depth image

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj